Take it easy

31 mei 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Wat zou n dag "take it easy" opleveren? Vanmorgen is Ien met Maarten naar Alafia River State Park gegaan, weer veel natuur en ook weer een krokodil gezien. Ien heeft foto's gemaakt dus dan kunnen we nagenieten. Ik was met Leny naar de Celebrationchurch. Er moest wel iets te vieren zijn. Ook mee geweest omdat Leny eindelijk weer eens het zingen opgepakt heeft. En dat kan ze nog! Bijzondere manier om de kerk te vullen met een vijfkoppige band, podium en stevige American rock. Klonk als een klok maar was dat niet. Het ging om elkaar vooral en natuurlijk in the name of the lord. Een warm welkom, dansende kinderen en een inspirerende toespraak, preek of er een beetje er tussenin. Ik kom er niet bekeerd vandaan maar ook niet vol automatisme zoals ik dat vaker in de katholieke kerk ervaar. Hoe dan ook best goed om eens mee te maken. Vriendelijke betrokken medemensen, voor mij wat te luidruchtig en de handen omhoog hoeft ook niet voor mij...maar ja er is ook altijd wat!

En vanmiddag was het zwemweer. Daar hoeven we niet voor de deur uit want elk huis is voorzien van een zwembad ook dat van de Huiskampjes, Iets groter dan wij ooit afbraken. Lachsalvo's van allerlei aard verplaatsen zich door de buurt. We lijken allemaal even jong, ik verraad niet hoe jong.

Na de zwempatij traditioneel de barbecue waarvan Maarten de voorbereide maaltijd van ons vakkundig grilt. Smullen en napraten over een paar heerlijke familiedagen met Maarten, Leny, Andrea,Alex en Maria.

Morgenmiddag vertrekken we naar Denver, vier uurtjes vliegen en daar ontmoeten we Willy en Henk weer. Dag daarna de camper ophalen en....Rocky Moutains,  Grand Teton, Yellowstone enz. Dan zijn we wat afhankelijker van WiFi en zullen we waarschijnlijk niet elke dag op jullie mail binnenkomen. Ach we zien wel.

Willy en Henk we are coming!l

1. Roel:
    1 juni 2015
    Whow, das genieten daar voor jullie en wat vliegt de tijd, zeker als je er met sprongen doorheen gaat zoals wij lezers van jullie belevenissen. We kijken uit naar de nieuwe avonturen, veel plezier, groet van uit een nat Alkmaar.
  2. Roel:
  3. Ine en Frans:
    1 juni 2015
    Heerlijk die ervaringen en dan lekker zwemmen en genieten van een voortreffelijk voorbereide barbecue. Liefje wat wil je nog meer. Geniet ervan.
  4. Ineke:
    1 juni 2015
    Doe ze de groeten! Hoop snel weer een verhaal te kunnen lezen