Milehighcity Denver

2 juni 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Na een paar heerlijke dagen in Florida vlogen we van Tampa naar Denver. Toch nog een kleine vier uur vliegen. Hoe dan ook het was een rustige vlucht terwijl er wel wat onweersdreiging in de lucht hing. Prachtige zwarte wolken met flarden regen als gordijnen die leeglopen. Het weerzien met Willy en Henk was allerhartelijkst en we maken ons op voor de trip met de camper. Die gaan we zometeen ophalen. Ook altijd weer een beetje spannend. Henk was al naar het bouwjaar aan het raden maar zal nog even geduld moeten hebben. Voor 1200 uur staan ze voor ons klaar. We zien de Rocky Moutains vanuit ons hotelkamer. Besneeuwd en wel. Beetje Oostenrijk maar dan anders. De vlag wappert voor ons hotel dus er kan geen sprake zijn van enige verwarring in welk land dat we vertoeven. Het is minder warm dan in Florida en dat is met een heerlijk briesje erbij, optimaal. Tot morgen(als er WiFi is....)

1. Annemie:
    2 juni 2015
    Dus nu gaat jullie trektocht per camper beginnen...... Goeie reis en veel plezier!! We kijken weer uit naar jullie belevenissen, verhalen en foto's. Op die manier reizen we ook 'n beetje met jullie mee. (of eigenlijk achter jullie aan) :-) Xx
  2. WieBep:
    Nou spannend weer, we leven met jullie mee, het komt vast goed...groeten aan W&H.....
  3. Willemien:
    3 juni 2015
    Hallo vakantie genieters, het gaat goed met jullie lees ik wel! Een heerlijke tijd daar aan de overkant van de grote plas. De dagen zijn vast en zeker te kort! Binnenkort zijn wij ook weer overgeleverd aan restaurantjes met WIFI dus de rest van jullie verhaal komt maar mondjesmaat tot ons. Ben er wel nieuwsgierig naar! Goede reis verder, dat je moet genieten spreekt vanzelf! Hartelijke groet, Willemien
  4. Ine en Frans:
    Spannend weer die camper maar alles kump good he Emile. Wij wensen jullie samen met jullie vrienden hele fijne dagen en we lezen met plezier jullie reisblogger en genieten met jullie mee. Hier wordt het vrijdag 30 graden dus ook warm en dan weer naar 25 graden en de rest wachten we af. In ieder geval krijgen wij ook zon. Heel veel lieve groetjes voor jullie viertjes van ons tweetjes oet Einekoeze. xx xx
  5. W.wessels:
    3 juni 2015
    Lekker genieten van de campertocht.
    doe wel voorzichtig.
    Knuf

Ber en Wil
  6. Marian en Leo:
    3 juni 2015
    Goede reis toegewenst! Wij zijn weer terug en hebben het goed gehad.