last story

27 juni 2015 - Alliance, Nebraska, Verenigde Staten

En dan zit ik bij het kampvuur een van de laatste verhalen op te schrijven. Het knettert in het vuur en ook een beetje in mijn hoofd. Dat laatste omdat je altijd alles op n rijtje wil hebben en houden. Wat hebben we n vakantie gehad. Alle indrukken, alle beesten alle onmogelijkheden van de natuur mogelijk gezien. Was het teveel voor vier weken? Ach we hebben genoten van USA. De mensen, van elkaar en hoe goed dat we t hebben. Dat het allemaal kan, dat het bestaat. Wat een filosofie. De Bisons waren er gewoon weer. Vanavond bij zonsondergang staken er twee de weg over zonder zebra.
We hebben ze begroet want morgen rijden we in drie dagen naar Denver. We zullen geen grote wonderen meer zien, zo is de verwachting. Maar we genieten van het land en weer de enorme vergezichten van groen weiland. Koeien begeleiden ons de komende dagen naar Denver. Dank allemaal voor jullie leuke en soms hartverwarmende reacties. Het was leuk jullie erbij te hebben!! Het reizen met Willy en Henk was als vrienden. Prachtige voorbereiding en een mooie reis samen. We are An Amreican dream, that came true. Thanks guy's! En ook bij Leny, Maarten, Maria, Andrea en Alex, wat een gezellig verblijf bij jullie. Tot ziens allemaal!

1. Joop L:
    28 juni 2015
    Dank voor jullie beschrijvingen, ook wij hebben meegenoten.
  2. Henriëtte:
    Ik sluit me aan bij Joop L
    Geniet nog van de laatste dagen, goede reis terug naar huis xx
  3. Rutten:
    28 juni 2015
    Goede thuisreis en kom gezond weer thuis
  4. Pierre:
    28 juni 2015
    Bedankt veur de sjone verhoale en foto's.geneet nog efkes(oag noa)en good noa hoes.groetjes
  5. Joalnda:
    28 juni 2015
    Wat jammer dat het er op zit. Ik kan best nog een paar weken genieten van jullie belevenissen. Van mij mogen jullie best nog blijven. Maar ik snap ook heel goed, dat naar huis gaan ook heel leuk is, om weer lekker te knuffelen met Saar ( of wordt ze daar al te groot voor :))

Wij hebben weer mee genoten met jullie!! Dank daarvoor.

xxx Ben en Jo
  6. Roel en mar:
    29 juni 2015
    Goede reis terug, en van deze reis kunnen jullie nog heel lang genieten, van de foto,s en van wat er nog allemaal in je hoofd zit, het was ook voor ons een beetje bijzonder
  7. Annemie:
    30 juni 2015
    Geniet nog van jullie laatste vakantiedagen in The States.......We hebben genoten van jullie mooie verhalen! Goeie reis naar huis!
    Liefs, Jan & Annemie Xx
  8. Willemien:
    30 juni 2015
    Jammer dat het feest van de vakantie er bijna op zit. Wat een leuke manier om mee te genieten met jullie! En... dat hebben we tijdens onze eigen vakantie volop gedaan. 2 voor de prijs van 1 :) kom goed thuis.Gr. Willemien