St.Petersburg

30 mei 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Vandaag naar een soort bounty-reclame maar dan in het echt. Wit strand, surfers( misschien zien we de beachboys wel) kortom weer genieten met elkaar. Andrea en Alex( erg leuke goser en ook nog vriend van Andrea) gaan met ons mee. En natuurlijk Maria(moeder van Leny) zij was gisteren erg moe na die vermoeiende dag maar....wilde ook vandaag toch niet missen, en terecht. We gaan eens kijken wat er allemaal kan in deze prachtige zonnige plek in Florida. Dolfijnen kijken, vissen op zee, scoteren op het water(?).... Het wordt dolfijnen kijken. Met een boot, een lekker briesje en goed gezelschap. En dan....inderdaad de dolfijnen. Papa, mama en kind dolfijn. Eerst papa en mama dolfijn en daarna die kleine erachteraan. Het lijkt wel een beetje de kat uit de boom kijken maar dan anders. Het is bijzonder om ze te zien. In schril contrast wanneer na zoveel natuur de boot langs de dure huizen gaat varen. Die mensen hebben goed de kat uit de boom gekeken. De miljoenen vliegen ons om de oren. Uiteindelijk weer terug met beide voeten op de grond. Kan ook niet anders. Ik had nog willen zeggen dat Gansbeek in Geleen ook best mooi....kon me beheersen.

Tijdens het terugrijden komen we de nodige Harleys tegen met daarop schaars geklede heren, ontbloot bovenlijf en zonder helm. Waarschijnlijk een klein emmertje om bij de eerstvolgende crash het vel te kunnen verzamelen. Er gebeurt niks dus dat wordt ons bespaart. Wat een heerlijke dag weer. Morgen lekker zwemmen thuis!

1. Roel en mar:
    31 mei 2015
    Lieve Ien en Emile Wat heerlijk dat jullie zo genieten, en wat een nieuwe indrukken, ga vooral zo door. Het is leuk om jullie verhalen te lezen, alsof we er een beetje bij zijn. Lieve groetjes aan iedereen van ons.
  2. Joalnda:
    lieve Ien en Emile
    Eindelijk jullie blog gelezen en Wow weer genieten om mee te lezen.
    Jullie mail komt in mijn ahold spam en die verwijder ik altijd (tip van Joop om daar even te kijken) handig om mijn Prive email te gebruiken want we zijn nu 2 weekjes vrij . Nogmaals heel veel plezier xxx ben Ben en Jo
  3. Joalnda:
    lieve Ien en Emile
    Eindelijk jullie blog gelezen en Wow weer genieten om mee te lezen.
  4. Henriëtte:
    31 mei 2015
    Hi vakantievierders (heet het nog wel vakantie als je altijd vakantie hebt ). Leuk om te lezen hoe jullie genieten, wij genieten mee!
    Liefs Henriëtte
  5. Ineke:
    1 juni 2015
    Ien, morgen vertrekken we dan zonder jou! Zal heel anders zijn. Leuke foto in het zwembad. Veel plezier nog in Florida en dan.... Ik wacht met spanning
  6. Ineke:
    1 juni 2015
    Waarom eigenlijk St Petersburg?
  7. Ien en Emile Rutten:
    2 juni 2015
    Ehhhhhh,Ineke waarom niet?
  8. Thieu en Gerdie:
    2 juni 2015
    Hoi Ien en Emile, dat is toch weer anders Harley rijden dan hier in Nederland. Nou maak er maar een mooie reis van verder. Wij zullen het hiervandaan wel volgen ( met pijn in ons hart). Veel liefs, Gerdie en Thieu.