United States of America

28 mei 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Als je op vakantie gaat, moet je eigenlijk niet beginnen over vertragingen van allerlei aard. Gaan we dan ook maar niet doen. Na een reis van 15 uur met auto, treinen en vliegen , zijn we gezond en wel gearriveerd in Tampa Florida. Met dank aan Saar, Karin, machinisten captains en stewardessen en niet in de laatste plaats Maarten die klaar stond in Tampa. Niet voor dat we voor even afscheid hadden genomen in NY van Willy en Henk die naar zoon, schoondochter en kleinkind op bezoek gingen. hen zien we maandag in Denver weer terug. Het is hier vijfendertig graden in Tampa  en de airco verdoezelt dat heerlijk. Na een heerlijke nachtrust gaan we vandaag wat plannen maken, voorzover die al niet waren aangekomen ruim voor dat wij er waren. We gaan genieten....eigenlijk doen we dat al. Tot morgen of zoiets het is immers vakantie!

1. Ineke:
    28 mei 2015
    Lieve Ien en Emile, 35gr dat is wel heel iets anders dan hier. Wij zijn al blij als we 18gr mogen noteren! Heeft Saar jullie naar de trein gebracht? Dat is pas een kleindochter.
    Jullie een gezellig en warm verblijf bij broer/zwager; wij bereiden ons voor op de 2daagse. Voorlopig zijn de weersvoorspellingen niet geweldig maar daar gaat het niet om!!
    Geniet ze en tot de volgende keer, liefs Ineke
  2. Josine en Jean:
    Leef luukes,
    fijn te heure dat gee gezondj en waal zeet aangekomme in dat verre landj USA; noe kump t er opaan om lekker te gaon geneete en heeeel veul verhaole te gaon sjrieve euver wat gee dao mitmaak nao eederein dae thoes is of urges angesj verblift in Europa…dikke kus van os
  3. WieBep:
    28 mei 2015
    Goede start is het halve werk, al is het goed te lezen dat jullie er helemaal zijn. Veel plezier en dat alles wat jullie er van verwachten ook gaat gebeuren. ToiToiToi.
  4. Joop L:
    28 mei 2015
    Fijn om te horen dat jullie veilig aan de overkant zijn, mooie reis gewenst. Beware the crocs !
  5. John en Ella:
    28 mei 2015
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen.

Geneet.
  6. Nannie:
    Hallo vakantiegangers:-)
    WOW 35 graden,bofkonten!
    Hier is het 18 maar ja dat is Nederland en niet Amerika.
    Geniet van jullie vakantie en (als jullie er tijd voor hebben) laat ons mee genieten.
    Groetjes
    Jack en Nannie
  7. Janny frijns:
    28 mei 2015
    Leuk jullie belevenissen te volgen.
    Geniet ervan en een fijne tijd gewenst.
  8. W.wessels:
    Een hele fijne vakantie.
    De hartelijke groeten aan Lennie en Maarten
    Veel plezier.
    Knuffel uit Arnhem.
    Ber en Wil
  9. Willy:
    28 mei 2015
    Wat geweldig dat je dit allemaal mee mag maken. Wij zitten momenteel in de Ardèche, ook heerlijk . Fijne tijd en tot lezens . Groetjes ( ook van Ben ) Willy
  10. Annemie:
    29 mei 2015
    Een hele fijne vakantie en GENIET!!!!!
    Heel veel liefs voor jullie allemaal! Xx
    Groetjes van de Ossies
  11. Willemien:
    29 mei 2015
    Hallo, vakantie vierders! Jullie hebben het zwaar, lees ik wel! Gelukkig zeuren jullie daar niet over en draag je je lot als echte vakantiegangers:) heel veel plezier daar aan de overkant van de grote plas. Pas op voor krokodillen! Gr. Willemien
  12. Ine en Frans:
    30 mei 2015
    Hallo Emile en Ien
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu vooral genieten, maar dat gaat zeker lukken. Heel veel groetjes aan Maarten en Lenny en Andrea als jullie die zien. Hier is het momenteel 15 graden met zon maar de meeste tijd flinke regenbuien. Dus we genieten maar binnen. Veel plezier gewenst. Liefs xx